Gyakran feltett kérdések


Online regisztrálnom kell a honlapon, a Regisztráció menüpontban. A regisztrációval egyidejűleg meg is rendelem az első 4+2-es munkatársi csomagomat, valamint megismerem és elfogadom a Moksa értékesítési rendszer által előírt feltételeket, szabályokat. Az online regisztrációt követően írásban, a letölthető regisztrációs lapon is hivatalossá kell tennem regisztrációmat, melyet aláírásommal ellátok, majd postai úton megküldök a megadott postacímre.

Be kell tartanom a működési és egyéb szabályzatokba foglaltakat, valamint az értékesítési rendszer által megadott feltételeket.

Igen. Mindaddig, amíg a rendszer aktív tagja, munkatársa vagyok, jogosult vagyok a 4+2-es csomag megvásárlására, korlátlan számban. Valamint ajánlhatom bárkinek a Moksa Csepp megvásárlását 1 üveges vagy 4+1-es (fogyasztói csomag) kiszerelésben. Amennyiben valaki, mint fogyasztó csatlakozni szeretne a rendszerhez, és munkatárssá válik, akkor már Ő is a 4+2-es csomagra lesz jogosult.

Minden esetben átutalásos számlát kell, hogy kiállítsak, a számla kiállítás szabályainak megfelelően. A jutalék kifizetése csak számla ellenében átutalással történik.

Számlázási cím: Móksha Gyógyír Zrt. 2161 Csomád, Szent István u. 5. | Adószám: 24702696-2-13

Postacím: Móksha Gyógyír Zrt. 9401 Sopron, Pf.: 91.

Minden esetben fontos, hogy kitöltött vállalkozói regisztrációs lapom legyen. Ennek a vállalkozói regisztrációs lapnak kell, hogy tartalmazza a számla kiállító adatait és a regisztrált személy adatait. Akár változhat is a cég /vállalkozás, mely a jutalékomat leszámlázza, ebben az esetben egy új, a másik cég/vállalkozás adataival ellátott regisztrációs lapot is be kell, hogy küldjek.

Jutalék, üzleti jutalék, ügynöki jutalék, ügynöki tevékenység, stb. ami jutalék felvétele esetén szerepelhet, szerepelni kell a számlán a szolgáltatás megnevezésénél.

Ebben az esetben ajánlott új tevékenységi kör felvétele, ilyen például a 4799 Egyéb nem bolti kiskereskedelem. Valamint könyvelőmtől is tanácsot kérhetek, aki ismeri vállalkozásomat.

A számla kiállítása esetén működési szabályzatban foglaltak szerint 15 napos átutalás a meghatározott, azonban jellemzően a számlák beérkezését követően, rendben lévő számlák esetén az utalás pár napon belül megtörténik.

A számla minden esetben tartalmazza a vállalkozás nevét, címét, adószámát, bankszámlaszámát, cég esetén esetlegesen cégjegyzékszámát, egyéni vállalkozó esetén fontos, hogy az adatok mellett a vállalkozói nyilvántartási szám is kerüljön feltüntetésre. Amennyiben a számla kiállításakor bélyegzővel kerülnek a számlára az adatok, vagy gépi számla esetén valamely adat nem kerül kinyomtatásra, utólagosan kézzel ki kell egészíteni a hiányzó adatokat. Fontos, hogy az adatok minden esetben jól olvashatók legyenek, figyelembe véve a kézi írást, vagy a bélyegző lenyomatot is.  A számlának ezen kívül tartalmaznia kell minden további paramétert, az összegre, az ÁFA tartalomra, stb. vonatkozóan, a számla kiállítás szabályainak megfelelően.

Minden megvásárolt egység (1 üveg = 1 egység) után, amelyet a saját struktúrában elhelyezkedő munkatársak oldaláról, számáról rendeltek meg, legyen ez saját- vagy vendégvásárlás, jutalék jár. A vásárlások után járó jutalék, függ a „mélységi szinttől” valamint a vásárolt mennyiségtől.

A jutalékok minden hónap utolsó napján, a zárást követően kerülnek jóváírásra, azt követő hónap 1-jétől lehet levásárlásra fordítani, vagy átutalásos számla ellenében felvenni, az előírásoknak, szabályoknak megfelelően. Minden olyan vásárlás után, mely a csoportomban, az alattam lévő hálózatban történik, jutalékra lehetek jogosult – szintenként különböző %-ban, a jutaléktáblázatban leírtaknak megfelelően – amennyiben adott hónapban én is aktív voltam.